• Apfeltalk ändert einen Teil seiner Allgemeinen Geschäftsbedingungen (AGB), das Löschen von Useraccounts betreffend.
    Näheres könnt Ihr hier nachlesen: AGB-Änderung
  • Viele hassen ihn, manche schwören auf ihn, wir aber möchten unbedingt sehen, welche Bilder Ihr vor Eurem geistigen Auge bzw. vor der Linse Eures iPhone oder iPad sehen könnt, wenn Ihr dieses Wort hört oder lest. Macht mit und beteiligt Euch an unserem Frühjahrsputz ---> Klick

Schwiizer User

Imääc

Carola
Registriert
02.05.08
Beiträge
114
Ihr händ jo problem i mue nööd irücke. Bin kai shwiizer und zdüstchland bini zu 50% Körper Behindert also muni nirgendswo ins Millitär. Haha da findi jetzt mol so luschdig das ihr alli münd und i nööd.
 

Smooky

Pommerscher Krummstiel
Registriert
14.06.06
Beiträge
3.046
Schwiizer, wo bi üs wohnen, müand zum Militär, und wer a Doppelbürgerschaft (Schwiiz, FL) muas o is Militär.
 

Thaddäus

Golden Noble
Registriert
27.03.08
Beiträge
18.393
Schwiizer, wo bi üs wohnen, müand zum Militär, und wer a Doppelbürgerschaft (Schwiiz, FL) muas o is Militär.

Ah ok...

@imääc: Lieber die Paar Tag ins Militär als zu 50% Körperbehinderet. Aber vilicht hätti das vor 10 Jahr au no so gseh wie du jetzt grad... Abgseh dervo hets au sehr vil guete Moment im 4-Frucht-Pyjamaverein... ;)
 

.david

Filippas Apfel
Registriert
18.10.07
Beiträge
8.926
Aso, bi mir gits grad ämal ei einzigi guäti schwiizer Beiz, scho ä bitzli blöd;) Aber mä cha ja nöd alles ha...
...und is militär mues i au nümä:)
 

Imääc

Carola
Registriert
02.05.08
Beiträge
114
Jo nai waisch mi schiests au a behindert zsi aber mir gseht ma nünd a.
Und ins Millitär schiessts mi nur a das dööte bis 40. immer mol irücke muesch.
Und mitlerwiil gseni mi garnümmi als Behindert. I han zwar defizide aber da isch mir egal.
 

Imääc

Carola
Registriert
02.05.08
Beiträge
114
.david
Bisch du düüsceh udn muesch wege dem nümmie oder weil du z düütschland wohnsch.
1.-3. Auguscht bini z Hambrug vielelicht könne ma üs mol treffe dööte irgendwo.
 

jensche

Korbinians Apfel
Registriert
27.10.04
Beiträge
6.958
hehe... ihr sind ned ganz butzt... züri isch doch ned schwiiz, liechtestei scho gar ned. ;) liechtestei isch ja nur für zum gäld wäsche.

die ächt schwiiz isch doch d'innerschwiiz.
 

Thaddäus

Golden Noble
Registriert
27.03.08
Beiträge
18.393
Naja, stimmt scho vom uurtümliche her. Aber Züri isch halt Wirtschaftsmetropole Schwiiz... Da chunnt nöd mal Bärn ane...
 

Bonobo

Nathusius Taubenapfel
Registriert
26.12.03
Beiträge
5.475
Wat scha'ick doar tau seggen ... doar sech ick nits tau, sech ick.

Ausser: Ein froehliches "Kchnackch-Kchnackch" an die Schwiizer :D
 

Imääc

Carola
Registriert
02.05.08
Beiträge
114
Nur mol so e frog.
Han do en guet iwand das kaienr vo eu schwiizer isch.
Ihr händ scho recht innerschwiiz isch eigendlich nur schwiiz. ABER
Die wot schwiiz gründet händ da isch kai schwiizer gsi. Das würdi haise das kainer vo eu schwiizer isch.
Was mainet ihr
 

.david

Filippas Apfel
Registriert
18.10.07
Beiträge
8.926
.david
Bisch du düüsceh udn muesch wege dem nümmie oder weil du z düütschland wohnsch.
1.-3. Auguscht bini z Hamburg vielelicht könne ma üs mol treffe dööte irgendwo.
Nei, bin Schwiizer aber sit 19 jahr z Hamburg. Im Militär bin i aber gsii. Am 1.8. chum i us dä Färie zrugg - klar... Vilicht macht's Konsulat ja ä Party:)
 

Imääc

Carola
Registriert
02.05.08
Beiträge
114
Hääts z Hambrug a schwiizer Konsulat da hanni garnöd gwüst.
 

GunBound

Rote Sternrenette
Registriert
23.06.05
Beiträge
6.074
hehe… ihr sind ned ganz butzt… züri isch doch ned schwiiz, …
die ächt schwiiz isch doch d'innerschwiiz.

Ja ja, das böööse Züri … Sündepfuhl, alles arroganti Säck und Lüüt wo meined, sie wäred öppis Bessers… :p

Ich verstahs es Stuck wiit, dass mer in LU vill so vo eus denkt (au wenn'd das sicher nöd ernscht gmeint hesch!:-D). Isch ja au vill so, aber zum Glück nöd immer (ich reg mich au zimli uf über gwüssi da…).

Ja und s'Zweite… Chammer bald so säge (mega wenig Schwiizer da umenand, vor allem rund um Züri), und in es paar Jahr wirds au so sii! :(
Nei, natürlich nöd, aber… :p

Hmm, isch no cheibe schwirig, so z'schriibe! o_O:p
 

jensche

Korbinians Apfel
Registriert
27.10.04
Beiträge
6.958
hehe... ja.. zum glück bin ich ned luzerner. sondern zuger ;)


(klar han ich das ned so gmeint... ich han vieli kollege in Züri.)
 

lazy.fish

Empire
Registriert
14.12.06
Beiträge
86
Schön gits itz o no äs Thema für Schwizer, aber chönntet dir öich nid z'mingscht ganz weni müeh gä, dass ä ganz chline bitz a Rächtschribig dr Wäg dahäre fingt?

Bi deune Posts hanis nid gschafft, dasi öppis ha verschtange.

Aber no ganz ä angeri Frag:
Hets hie o no anger Bärner? Bis itz si ja nur Zürcher, Zuger u anger Ostschwizer dranne gsi...
 

Thaddäus

Golden Noble
Registriert
27.03.08
Beiträge
18.393
I glaub das liit am Bärndütsch... Isch halt scho chli andersch als Züridütsch...