Hans Söllner

Ich_mit_appel

Alkmene
Registriert
08.11.07
Beiträge
31
Hallo,

wie findet ihr eig an Hanse? :D

Wikipedia schrieb:
Johann Michael Söllner (* 24. Dezember 1955 in Bad Reichenhall) ist ein bayerischer Liedermacher. Musikalisch bekannt ist er durch seine bissigen Lieder, die er allein mit der Gitarre und Mundharmonika vorträgt. Daneben spielt er auch „bayrischen Reggae“ mit seinen Bands. Söllner schreibt gesellschafts- und systemkritische Texte in bayrischem Dialekt und tritt für die Legalisierung von Marihuana ein. Der Sänger sah sich in Bayern wegen des Besitzes von Betäubungsmitteln bereits mehreren Ermittlungsverfahren ausgesetzt, die jedoch zu keiner Verurteilung führten.

Ich persönlich finde ihn ja echt genial! War auch schon öfters bei ihm auf den Konzerten. Aber ein Tipp von mir, wer ihn das erste mal ansehen möchte, würde ich empfehlen, ihn im Alleingang anzuschauen. Also ohne seine Band "Bayamansissdem".

Meine Lieblingslieder:

Vergeltsgott im Himmel (Ganjabekenntniss)

[yt]7q4njNg4DeY[/yt]

Aber ole samma Wixa:

Text schrieb:
Hob i a Liad g`schrieb`n fürn Herrn Geissler, und zwar, hot mi der Herr Geissler oh`zoagt, weil i amol g`sogt hob, er is vom Wix`n bled woar`n..., des nimm i heit z`ruck, da Geissler is scho` so auf`d Wöid kemma. I wa`s jo a nit, oba dem Heiner, mocht`s keiner. Der Herr Geissler, hot im Laufe seiner Amtszeit, immer wieder bewiesen, daß ma als Politiker koa Hirn braucht, sonda`n bloß Bledsinn va`zapfa braucht, so wie er... Unter anderem, hat er irgendwann an ganz gravierenden Satz g`sagt, damals bin i draufkemma`, daß er vom onanier`n bled woarn is. Und zwar hot er gsogt, der Pazifismus der Dreißiger-Jahre, hot zu Ausschwitz geführt, do hob i mi selbst davo` betroff`n gfuit, i hob ihn net o`zoagt, ge..wei i hob gsogt, do steh i drüber. Do hob i mi selbst davo` betroff`n gfuit und wa` ziemlich beleidigt, weil i bin wirklich überzeugter Pazifist und dann hob i ma denkt, der Typ, also wirklich, der..., donn hot er mi onzoagt, weil i ea`m dos g`sogt hob, zu ea´m. Jetzt hob i a Liad fürn Herrn Geissler gschrieb`n, des hoaß`t: : "Aba olle samma Wixa." I erklär mi solidarisch mit ea`m, vielleicht fühlt er sich do nit so einsam. Vielleicht is oana do, von der Zivilpolizei, doß a ea`m sogt, doß i mi entschuldig`n mecht.

I HOFF, DASS MA VERZEIHN, HERR GEISSLER,
I HOB DES NIT SO G`MOANT
WENN I IRGENDWONN AMOI G`SOGT HOB,
SIE SAN BLED VOM WIX`N WORN
I HOB DOCH DES GONZ ONDA`S G`MOANT,
SIE HOB`N DES NET KAPIERT
I MOAN DAMIT NIT WIX`N, I MOAN NET ONANIER`N
I MOAN DAMIT NIT WIX`N, I MOAN NET ONANIER`N
DO GIBT`S VASCHIED`NE OART`N,
DA OANE MOCHTS MIT DE HÄND
DA ONDRE MOCHTS, WENN ER WO ZUASCHAUT,
DO GEHT ER SEINER ALT`N DAHOAM, NIT FREMD
A POOA FONGAN` ZUM SCHWITZ`N OH`,
ANDRE LASST DES KOIT
DA PETER MACHT`S DEM GEORG,
UND ER MACHT`S BL0SS FÜR GELD
DA PETER MACHT`S DEM GEORG,
UND ER MACHT`S BL0SS FÜR GELD
OBA OLLE, SAMMA WIXA UND A Jeda WOASS WIA`S GEHT
DA OANE WIXT IM SITZ`N, HE, DA ON`NANE WIXT IM STEH`
MIR WIXN BIS MA HIN SAN, MACHT NIX, IS JO SCHE`
OBA SIE, ONANIERN GEISTIG UND DAVO´N WERD MA BLED
JA SIE, ONANIERN GEISTIG UND DAVO´N WERD MA BLED
DA SCHREINER, WIXT BEIM HOBL`N,
SCHUB`LAD PASST NIT NEI`
UND I, WIX BEIM GITARR` SPUIN,
SUNST SPUI I AT I DOCH G`SCHEID
DA MALER, WIXT BEIM STREICH`A,
DE OIDE FARB KIMMT DURCH
DA ZÖLLNER, WIXT BEIM KONTROLLIER`N,
SUNST GAB`S DOCH NIRG`NST AN STOFF
DA ZÖLLNER, WIXT BEIM KONTROLLIER`N,
SUNST GAB`S DOCH NIRG`NST AN STOFF
DA WIRT, WIXT WENN ER OH`ZAPFT,
ZWOA DRITTL, SAN BLOSS SCHAUM
MEI OLTE, WIXT BEIM KOCH`A,
BEI DEM FRASS, ZIAG`ST DA OIS Z`OMM
DER SCHÜLER, WIXT SEI HAUSAUFGAB,
INS HEFT NEI` UND KRIAGT ZOFF
DA BORIS, WIXT BEIM TENNIS SPUI`N,
SUNST VA`LIERA`T A NET SO OFT
DA BORIS, WIXT BEIM TENNIS SPUI`N,
SUNST VA`LIERA`T A NET SO OFT
OBA OLLE, SAMMA WIXA UND A JEDA WOASS WIA`S GEHT
DA OANE WIXT IM SITZ`N, HE, DA ON`NANE WIXT IM STEH`
MIR WIXN BIS MA HIN SAN, MACHT NIX, IS JO SCHE`
OBA SIE, ONANIERN GEISTIG UND DAVO´N WERD MA BLED
JA SIE, ONANIERN GEISTIG UND DAVO´N WERD MA BLED
DER KLEMPNER, WIXT BEIM ROHR-VA`LEG`N,
DE KÜCH, IS ÜBERSCHWEMMT
UND I, WIX BEIM GITARR-STIMMA,
WEILS OI`WEI NO NIT STIMMT
DA JAGA, WIXT BEIM SCHIASS`N,
WENN ER NIT GSCHEID TRIFFT
A BSOFFENER, WIXT IM SCHEISSHAUS,
WENN ER NEBB`AT SCHÜSS`L SCHIFFT
A BSOFFENER, WIXT IM SCHEISSHAUS,
WENN ER NEBB`AT SCHÜSS`L SCHIFFT
I HOFF DASS JETZT VERSTEH`N, HERR GEISSLER,
WIE I DES BEI EANA`N MOAN
SIE ONANIERN GEISTIG,
VON DEM SAN`S SO DEPPAT WOA`N
ODA WOLLN`S SES OBSTREIT`N,
SIE SELBER HOB`N DOCH G`SOGT,
NUR DA PAZIFISMUS,
HOT AUSSCHWITZ MÖGLICH G`MOCHT
UND I MOG JETZT GOR NET OIS AUFZÖI`N,
ABER WENN`S MI FROG`ST
SO AN A`DOMMT`N SCHEISSDRECK,
KONN BLOSS A WIXA SOG`N

Das Lied hör ich jetzt immer beim Mofa schrauben :D

am montag in der nacht bin i in sei garage eing'stie'gn
hob sofort damit on'gfongt ea'm die kruck'n zum zerleg'n
zylinder a weng auf'boahrt, die zündung stell i ein
an doppl-vergaser von weber, der muass no holt scho sei'

a g'scheide übersetzung, die kett'n werd va'kürzt
an ansaugstutz'n von da kawasaki hinmontiert
an zwoazylinder-achtventiler hob i ea'm do g'mocht
der wos von null auf hundert, in vier sekunden schafft
[yt]mabBTZ8ltXQ[/yt]

Hier noch ein kleines Interview zu Ganjakonsum:

[yt]iGeLEKirH1c[/yt]


Gruß
Domi
 

hbex

Martini
Registriert
22.11.06
Beiträge
650
Do feit doch der Klassiker schlechthin ...

[yt]dDQmaHMAyzk[/yt]

Immer gern gehört!

Hat bei uns in der Kreisstadt Saalverbot *hehe*
 

Eric Draven

Osnabrücker Reinette
Registriert
18.11.06
Beiträge
993
Find ich genial.. seine Songs sind nicht mein Ding, aber seine Ansagen sind der Knüller :eek:

Grüsse

Eric Draven
 

mrmik666

Fießers Erstling
Registriert
28.08.08
Beiträge
127
seine kritischen lieder finde ich gut und regen auch mal zum nachdenken an. finde seine lieder über den ganja konsum lustig, allerdinds wird damit das ganze zu sehr verharmlost. es ist und bleibt nun mal eine droge.
 

maxg

Prinzenapfel
Registriert
16.10.06
Beiträge
553
und er muss sich wohl immer dem Vergleich mit Joint Venture stellen und da kann er einfach nur verlieren (was nicht nur daran liegt, dass ich ihn nicht wirklich verstehe :) )
 

klausimausi

deaktivierter Benutzer
Registriert
05.01.04
Beiträge
836
seine kritischen lieder finde ich gut und regen auch mal zum nachdenken an. finde seine lieder über den ganja konsum lustig, allerdinds wird damit das ganze zu sehr verharmlost. es ist und bleibt nun mal eine droge.

Genau, schütte lieber mal ein paar Kurze ein und laß ein Bier rüberwachsen :cool: