• Apfeltalk ändert einen Teil seiner Allgemeinen Geschäftsbedingungen (AGB), das Löschen von Useraccounts betreffend.
    Näheres könnt Ihr hier nachlesen: AGB-Änderung
  • Viele hassen ihn, manche schwören auf ihn, wir aber möchten unbedingt sehen, welche Bilder Ihr vor Eurem geistigen Auge bzw. vor der Linse Eures iPhone oder iPad sehen könnt, wenn Ihr dieses Wort hört oder lest. Macht mit und beteiligt Euch an unserem Frühjahrsputz ---> Klick

Boah neee, ne??

FelixMacintosh

Herrenhut
Registriert
28.07.12
Beiträge
2.290
$ who | grep -i blonde | head | nice | talk | date; cd ~; wine; unzip; touch; strip; mount; yes; uptime; umount; make clean; sleep
 
  • Like
Reaktionen: cup

roepi

Alkmene
Registriert
07.10.12
Beiträge
33
jy6ajega.jpg
Dazu hab ich was;)
 

roepi

Alkmene
Registriert
07.10.12
Beiträge
33
Unser Innenminister Lorenz Caffier in einer schönen Montage nachdem seine Kampagne "C wie Zukunft" bei uns gestartet ist:D
 

Crunshinut

Dithmarscher Paradiesapfel
Registriert
07.02.06
Beiträge
1.459
So, jetzt aber BTT:

Was Spezielles:

Wieviele McCoys braucht man um eine Glühbirne zu wechseln?
"Verdammt Jim, ich bin Arzt und kein Elektriker"
 

MacHoliday

Neuer Berner Rosenapfel
Registriert
03.05.09
Beiträge
1.957
Sitzn wia jede Woch a Gymnasiallehra, a Realschuilehrer, a Voiksschuilehra und a Huifschuilehra im Haus vom Gymnasiallehrer beim Kartl’n beinanda. So umra 12 is dann as Bier aus und da Realschuilehrer moant: „des ham ma glei, i wohn ja glei ums Eck. I fahr schnei amoi hoam und hoi a Tragl Hells.“ Gsagt is do und scho 10 Minutn spater is a wieda do -- allerdings ohne Bier. „Stellts eich vor, wia i rechtsrum fahr, steht da doch de Schmier, hoit mi auf, last mi blosn und wos soi i eich sagn? 1,2 Promui und da Lappn is weg - tuat ma echt leid!“ Sogt da Voiksschuilehra: „Macht nix, i wohn links rum, do steht d‘ Schmier bestimmt net - i hoi bei mir dahoam a Tragl.“ Gsagt is do und scho 10 Minutn spater is a wieda do -- aa ohne Bier. „Des gibt’s doch gar net, wia i linksrum fahr, steht da a d‘Schmier, hoit mi auf, last mi aa blosn und wos soi i eich sag’n? 1,5 Promui und mei Lappn is jetzat a weg - tuat ma echt leid!“ „Des is jetzat saubled, aber net schlimm“, sogt da Huifsschuilehra, „i wohn grodaus und de Bazen wer’n doch net da aa no steh - i hois s‘Bier bei mir dahoam.“ Gsagt is do und nach 5 Minutn is a scho wieda do -- mit zwoa Tragl Bier. De Kollegn woin jetzt vom Huifsschuilehra wissen, ob er a vo da Schmier kontrolliert wor’n is. Moant der ganz trockn :„Ja, scho, - aber des is koa Problem! I kenn doch meine Buam!“
 
Zuletzt bearbeitet:
  • Like
Reaktionen: Slashwalker